صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
رمزهای ضعیف، تهدیدی بزرگ برای بنگاههای تجاری
93 درصد از سازمان ها و شرکت ها، سیاست رمزنگاری ضعیفی را برای کارمندان خود تعیین نموده اند؛ به گونه ای که نه تنها به امنیت آنها هیچ کمکی نمی کند، بلکه در عمل موجب ایجاد نوعی حس امنیت کاذب نیز می شود که از دید کارشناسان، خود منشاء آسیب پذیری جدی خواهد بود. nbsp; به گزارش ایتنا ازnbsp; رایورز به تازگی مرکز تحلیلی Techpro اقدام به انجام مطالعه و تحقیقاتی در زمینه وضعیت رمز عبور و مدیریت آن در سازمان ها در ابعاد گوناگون نموده است. بر اساس نتایج این تحقیقات، علیرغم این که بخش اعظم شرکت ها به سیاست های مشخص تعیین رمز عبور مجهز هستند، با این وجود رمزهای به کار رفته در این مجموعه ها به هیچ عنوان مناسب نیست. بدین ترتیب، آسیب پذیری های حاصل از رمزهای ضعیف موجب شده است که بنگاه های تجاری در معرض خطری قرار داشته باشند که به واسطه تعیین قوانین انتخاب رمز، انتظار ضربه خوردن در این زمینه را ندارند. تحقیقات مرکز OneLogin همچنین نشان داده است که 93 درصد از افراد تصمیم گیرنده در زمینه فناوری اطلاعات اعلام نموده اند که شرکت آنها راهکارهایی صریح جهت پیچیده سازی رمز عبور را ارائه و آنها را الزامی نموده است، اما این قوانین در نوع خود تنوع زیادی داشته اند. در این میان، تنها 24 درصد از پاسخ دهندگان از کارمندان خود می خواستند تا به صورت ماهانه رمزهای عبور خود را تغییر دهند و 53 درصد نیز درخواست تغییر فصلی این رمزها را از کاربران خود کرده بودند. همچنین پیش نیازهای مدنظر شرکت ها برای رمزهای عبور نیز متفاوت بوده است. تقریباً 25 درصد از شرکت ها از کارمندان خود خواسته بودند تا رمز عبوری با حداقل طول اعلام شده ایجاد کنند. 41 درصد از شرکت ها نیز اعلام نموده اند که رمزهای کارمندان آنها باید با فهرست تهیه شده از رمزهای مرسوم مقایسه گردد. بدین ترتیب تنها 30 درصد از شرکت ها نیازهای تائید هویت را بر روی کاربری های داخلی سیستم های خود اعمال کرده بودند، در حالی که از این میان، 43 درصد به روش quot;ورود یک بارهquot; تکیه داشتند و 36 درصد نیز quot;تأیید هویت چندعاملیquot; را انتخاب کرده بودند. با این وجود، 87 درصد از سازمان ها اعلام کرده اند که حس می کنند راهکارهای آنها برای امنیت کامل سازمانشان مناسب خواهد بود، اما نتیجه به دست آمده در عمل، امنیتی به مراتب پایین تر از حد انتظار را نشان می دهد. nbsp;
منبع خبر:
ایتنا